Cum vede The New York Times viitorul spațiilor de muncă?
Ediția anuală Work Issue, lansată recent de New York Times, este o colecție de 9 articole care tratează dinamica spațiilor moderne de lucru. Printre texte se găsesc analize ale structurii ideale de echipă, eliminarea prejudecăților în procesele de recrutare sau implicațiile sociale ale mâncatului la birou, numit de către editorii NY Times desktop dining.
Primul articol, How to Build a Perfect Team, privește un proiect intern al Google care dorește să identifice ce calități au echipele care lucrează armonios împreună. Descoperirile sună cam așa: “În echipele funcționale, membri vorbeau în proporții egale, un fenomen pe care cercetătorii l-au numit calitatea și distribuirea luării de roluri conversaționale. Mai mult, în echipele de succes, inteligența socială era o trăsătură comună, adică dovedeau abilități în intuirea sentimentelor celorlalți bazându-se pe tonul vocii, expresii și alte repere non-verbale.“ Studiul Google, susținut de cercetarea lui Alex Pentland și Nada Hashmi de la MIT, ajunge la o concluzie similară cu afirmația lui Mark Twain: Înțelepciunea este recompensa pentru o viață de ascultat când ai fi preferat, de fapt, să fi vorbit.
În The War on Meetings, articolul revizitează eseul de referință al lui Paul Graham Makers versus Managers și modurile diferite în care fiecare dintre cele două categorii lucrează la birou. Așadar, articolul vizează filosofia radicală a managementului, adoptată de Zappos, Medium și câteva asociații non-profit care au găsit o metodă de succes în auto-organizare și un mod riguros de a comunica prin clarificarea tensiunilor și nelămuririlor.
Notabil este și articolul Rethinking the Work-Life Equation, care aduce în prim-plan modul în care BDO, o firmă mare de contabilitate, ajută angajații să se descurce cu stresul, prin încurajarea de a lucra de acasă până la două zile pe săptămână. Stresul asociat cu munca este, de obicei, resimțit ca vinovăție, adică una dintre cele mai usturătoare forme de extenuare.
Ce este cel mai important la această ediție dedicată vieții la birou din New York Times este că ridică multe probleme care până acum nu au fost auzite. Privind obiectiv situația, nu există sfaturi universal aplicabile pentru toate companiile, indiferent de dimensiunea lor, natura business-ului sau dinamica internă. Dar cercetarea și experiențele subliniate în acest număr vor provoca mai mult ca sigur conversații în întâlnirile de board și vor schimba percepția noastră despre cum muncim. Vouă ce articol din Work Issue v-a atras cel mai mult atenția?
Toate ilustrațiile aparțin The New York Times.
Imaginea principală este din biroul SYZYGY din Frankfurt, cu un design realizat de studioul 3deluxe.